2013. július 5., péntek

Fűzőcske / Beading

Egyelőre még csak próbálkozom a gyöngyfűzéssel, de nagyon tetszik. Többnyire még leírások / kész minták alapján alkotok, illetve azokon módosítgatok az én szájízem szerint. Beleszerettem a gyöngybogyókba is, amikhez a kezdeti segítséget Bottyángyöngye Anitától kaptam. Köszönöm Anita! :)

 Egy egyszerű swarovski befoglalással készült hófehér nyaklánc.
 Napraforgó medál. Küzdős volt, vagy ötször visszabontottam és újrafűztem mire úgy nézett ki, ahogyan én azt elképzeltem. :)
 A napraforgó után egy nefelejcset is muszáj volt fűznöm.

Itt pedig végre sikerült ráéreznem a megfelelő szem- és sorszámra a bogyóknál. Ez a pink szett készült. (Háttérben a rózsaszínes sujtás karkötővel)

 Tenger színű karkötő sok-sok gyönggyel és fityegővel Zsuzsinak. A központban pedig egy gyöngybogyó, ami szintén ezekben a színekben pompázik.
Kipróbáltam bedugós fülbevaló verzióban is a gyöngybogyót. Kb. 10 mm lett az átmérője, és kisebb gyöngyökből is készült, mint ami a karkötőn van.

Ezt a szettet pedig superduo gyöngyökből készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése