2013. január 4., péntek

A kezdeti darabok...

Ezt a 2 karkötőt még a legelején csináltam. (A legelső elég "bénácska" lett, ezek a második és harmadik darab.)

Ezt a drót karkötőt pedig Kata találta ki, aztán lerajzolgattam, alakítgattuk az ötletet, és ez lett a végeredménye.

Az első bőr alapon, fém merevítőre készült karperec, amit csináltam. A szélét még véletlen sem sikerült olyanra, mint szerettem volna (azóta sikerült megtanulnom a jó technikát), a gyöngyfűző tűm is össze-vissza görbült. Viszont már megláttam benne azt, hogy mi mindent is lehetne még ebből kihozni. A karácsonyi lila már jobban sikerült. :)
Ez a bordó sujtás karkötő is Angliába utazott ajándékba. A közepén levő nagy gyöngy volt az alap ihlető, Kata egyik régi, leselejtezett nyakláncából származik. Mire nem jók a régi cuccok. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése